Jag är hemligt förälskad i Shia LaBeouf säger Selena

"Jag är hemligt förälskad i Shia LaBeouf"

Hon må vara pojkvännen Justin Bieber, 17, trogen, men Selena Gomez,19, erkänner att hon är hemligt förälskad i den snygga skådespelaren Shia LaBeouf, 25.

Den 19-åriga sångerskan har knappt setts utan pojkvännen sedan de visade sig tillsammans första gången i februari, men säger att hon varit lite besatt av Shia de senaste fyra åren.

— Jag var så glad när jag såg Shia. Jag blev så fascinerad. Han tycker säkert att jag är galen och jag gjorde antagligen bort mig, men jag älskar honom. Jag har bokstavligen talat varit besatt av honom sen jag var 15 år, säger hon till Reveal om sitt första möte med skådespelaren.

— Shia är äldre än mig, så jag ser upp till honom. Men jag vill inte gifta mig med honom!

Och apropå giftemål så avfärdar Selena rykten om att hon är redo att gå ner för altargången med Justin, som hon började dejta förra året, men avslöjar att förhållandet är starkare än någonsin.

— Nej, jag är bara 19! säger hon och tillägger om förhållandet:

— Allt är bra.


tror ni det är sant? :o


Kommentarer
Postat av: Marie Hanna Nyberg

sv: hej på dig! jag mår jätte bra, hur mår du själv?!

va roligt!!

nej, jag gillar inte dom så mycket.. eller ja, jag varken gillar eller ogillar dom :) hurså?

2011-07-31 @ 18:01:34
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0