Att få träffa sin idol..

18-08-2010
Dagen då jag träffade min idol, en stor chok för mig!
Ok jag skulle åka till Gröna Lund i (stockholm)
och Darin skulle uppträda i Sommar krysset.
Då ville jag åka ditt och kolla på honom, och det gjorde jag
men jag tänkte ändå aa kommer inte få träffa honom kommer bah få se honom uppträda :/
så hittar jag och min kusin en bra plats till scenen.
Och väntade där ett tag, sen precis när de skulle börja spela in direkt då hör ja massor med tjejer o min kusin skriker Darin darin. Sen säger hon till mig ''Canan, Darin är bakom oss?!? '' Och jag blir helt chockad o kan inte röra mig blir jäätte blyg vågar inte gå fram. Och man fick ju inte gå fram för att de spela in xD
men min mamma bah du har chansen NU!
Gå fram o då gjorde jag de och ja blev helt varm i kroppen vilken lycka !! :D
sen dess har jag träffat han många gånger :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner han igen dig varje gång då? :)

2011-06-08 @ 01:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0