Vanilla Ice, "Bieber kommer glömmas bort"

Vanilla Ice, 'Bieber Will Be Forgotten'
Vanilla Ice berättade Huffington Post: Jag var 16 när jag skrev "Baby Ice Ice". Sålt över hundra miljoner skivor. Och jag hade en helg som varade cirka tre år, och jag visste inte vem jag var, vad mitt syfte i livet, när allt, när snön världen lägger sig, du vet allt är skakat och det går rätt,

.. vänster, galen. Men när det lägger sig, du måste ta reda på vem du är, vad är ditt syfte i livet, var har du passar i, och allt det där. Du tittar på Britney Spears hon inte visste heller var hon tvungen att raka sitt huvud, hon är på droger, hon flippar ut, vet folk inte vad fan hon tänker.

Det är för att hon gjorde den övergången. Nu är hon fann sig själv, hon hittade henne syfte, hon räknat ut det. Du vet vad jag menar? Så min förutsägelse om Bieber är att han kommer att gå igenom en av de helger som varar ett par år eftersom han har haft sådan framgång som barn agerar.

Nu för att göra den övergången och hålla den igång eftersom det som händer är är hans fans är alla barn just nu, 13, 12 år gammal, vad som helst, de växer upp, och de är i årskurs 5 nu, när de kommer in i den 11: e klass , tycker folk inte samma musik som de gjorde i årskurs 5. [Obegripliga]

Det är .. vill, oh my god, tyckte jag att i 5: e klass! Du vet, då något annat nytt skall komma och han kommer att glömmas, och han kan försöka sätta alla bitar ihop så det ska bli underhållande att titta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0