"Jag älskar min Iphone mest"


ÖGONSTEN Darins största rädsla är att störta i ett flygplan. Ögonen är hans utmärkande drag medan tånaglarna inte står högt i kurs. Han ångrar inget i livet men önskar sig kunna hålla långa tal.


1.Vad är sann lycka?
-När man lyckas med något man strävat efter länge. Det kan vara allt från att lyckas i karriören,till kärlek, eller att bara befinna sig på en speciell plats.

2. Vilken är din största rädsla?
-Att störta i ett flygplan. Jag är extremt flygrädd.

3. Vilken egenskap föraktar du mest hos dig själv?
-Att jag är känslig.

4. Vilken egenskap föraktar du mest hos andra?
-Falskhet.

5. Vilken levande person beundrar du mest?
- Min pappa.

6. Hur känner du dig just nu?
- Förväntansfull inför mitt skivsläpp.

7. När ljuger du?
- När det behövs...hehe...

8. Vad ogillar du mest med ditt utseende?
-Mina tånaglar.

9. Vilka kvaliteter uppskattar du mest hos män?
-Ärlighet.

10. Vilka kvaliteter uppskattar du mest hos kvinnor?
-Ärlighet.

11. Vilka ord eller uttryck andvänder du för ofta?
-Verkligen och precis.

12. Vem eller vad är ditt livs kärlek?
-Musiken är det jag älskar mest.

13. Vilken talang skulle du vilja ha?
-Jag skulle vilja vara exceptionellt skicklig på att hålla långa och bra tal.

14. Om du kunde förändra en sak med dig själv, vad skulle det vara?
-Att vara mindre blyg.

15. Vilken är din största bedrift?
-Att jag har lyckats slå igenom som artist.

16. Om du skulle dö och fick återvända som en person eller sak, vad skulle du välja?
-Jag skulle vilja återvända som en president eller någon slags ledare för att kunna påverka och göra bra saker i världen och för vår jord.

17. Vilken av dina ägodelar håller du högst?
-Min dator eller min Iphone.

18. Vad är det värsta en människa kan uppleva?
-Att förlora någon man verkligen älskar är nog det värsta.

19. Vilken är din favorit sysselsättning?
-Att skriva och lyssna på musik.

20. Vilket är ditt mest utmärkande drag?
-Mina ögon tror jag.

21. Vilka är dina favoritförfattare?
-Läser nästan aldrig böcker men tittar väldigt mycket på film.

22. Vilken påhittad person gillar du mest?
-Pippi Långstrump.

23. Vilken historisk person identifierar du dig mest med?
-Svårt, jag vet inte...

24. Vilka är de största hjältarna i ditt liv?
-Mina föräldrar.

25. Vad ogillar du mest?
-Krig,orättvisa och otrevliga människor.

26. Vad ångrar du djupast?
-Inget hittills.

27. Hur skulle du vilja dö?
-När jag är gammal och sover i min säng.

28. Vilket är ditt motto?
-Våga vara spontan.


/Stockholm City 19 augusti 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0