Someday kan dra in $30 miljoner!!

                                   Vad Bieber feber luktar? Söt, fruktig och syftar till höger vid hjärtan av hans 14-till-18-åriga fans.

Justin Biebers super-girlie doft Someday valdes speciellt av tonåringen själv.

"Låt oss varariktigt: Det sätt en flicka luktarär mycket viktigt för en kille,'' säger han till Women's Wear Daily. "Jag har en sådan djup koppling till mina fans, så att skapa en doft som jag personligen älskar är ett annat sätt jag kan ge dem nära till min värld."

En del av intäkterna går till pennor Promise - en filantropi som bygger skolor - och Make-A-Wish Foundation.

Flaskan är toppad med plast hjärtan, lager ovanpå den andra för att likna en ros. En stor flaska med doften kostar $55 men billigare alternativ för body lotion och en "hår dimma.Someday kommer att säljas till ett högre-end varuhus som Macy's, Sephora, Nordstrom och Dillards. Om allt går enligt planerna, doften kunde rake på $30 miljoner. Detta är ett steg upp från Biebers första razzia i doft marknaden.

Under 2010 var hans My World unisexparfym som kom inbäddad i hund-taggar och armband säljs Walmart för $10. Bieber älskar att tillgodose damerna, skönhet-wise. Hans "One Less Lonely Girl" insamling av nagellack var slutsålt Walmarts och mål över hela landet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0